Number of the records: 1
Marketing performance assessment in businesses in Slovakia
Title Marketing performance assessment in businesses in Slovakia Translation Hodnotenie marketingovej výkonnosti v podnikoch na Slovensku Author info Gabriela Dubcová, Katarína Grančičová, Dana Hrušovská Author Dubcová Gabriela EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Co-authors Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document ISCOBEMM 2017 : proceedings of the [2nd] international scientific conference of business economics, management and marketing : may 25 - 26, 2017, Zaječí, Czech Republic. Pp. 56-64 online. - Brno : Masaryk University, 2017 / Janošová Lenka ; Kuchynková Ladislava ; Cenek Martin ; Blažek Ladislav ; Cenek Martin ; ISCOBEMM 2017 International scientific conference of business economics, management and marketing. ISBN 978-80-210-8714-9 Výstup z projektu VEGA 1/0546/15 Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku
Note VEGA 1/0546/15. - Registrovaný: Web of Science Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Czech Republic Keywords marketing * výkonnosť * výkonnosť podniku * meranie výkonnosti * podnik * ukazovatele * ukazovatele výkonnosti * Slovensko Annotation Význam hodnotenia marketingovej výkonnosti najmä v súvislosti s výkonnosťou podniku. Prehľad základných prístupov v oblasti merania marketingovej výkonnosti a najčastejšie používaných ukazovateľov. Analýza úrovne hodnotenia marketingovej výkonnosti podnikov na Slovensku, ako aj problémov merania marketingovej výkonnosti na základe prieskumu z obdobia 11/2016-03/2017. Public work category Reports at international scientific conferences Registered in WOS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E17 00475-003, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 418.3 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1