Number of the records: 1
Má smysl číslovat marketing?
Title Má smysl číslovat marketing? Author info Gustav Tomek, Věra Vávrová Author Tomek Gustav Co-authors Vávrová Věra Source document Marketing & komunikace. Roč. 27, č. 3 (2017), s. 12-14. - Praha : Česká marketingová společnost, 2017. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic Keywords priemysel 4.0 * marketing * digitalizácia Annotation Priemysel 4.0. Ako je to s číslovaním marketingu. Digitalizácia znamená automatizovať manažérsko-ekonomické procesy a vzájomne ich prepojiť v sietiach. Digitalizácia ponúka veľký potenciál ďalšieho rozvoja každému podniku. Z čoho (okrem uplatnenia digitálnych technológií), musí marketing na platforme Priemyslu 4.0 čerpať a čo musí využiť. Význam digitalizácie, resp. princípov uplatňovaných Priemyslom 4.0 pre marketing. V čom je úspech digitalizácie a očakávaná budúcnosť. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2017: 1-4 + 1príl.
article
Number of the records: 1