Number of the records: 1
Hodnotenie podnikateľskej stratégie startupov prostredníctvom analýzy externého prostredia
Title Hodnotenie podnikateľskej stratégie startupov prostredníctvom analýzy externého prostredia Parallel title Evaluation of startup business strategy through external environment analysis Author info Ivana Mišúnová Hudáková Author Mišúnová Hudáková Ivana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Source document Ekonomika, financie a manažment podniku XI. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. S. 245-256 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Rajňák Milan. ISBN 978-80-225-4462-7 Note VEGA 1/0019/15 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords start-up * stratégia podnikateľská * prostredie podnikateľské * analýza ekonomická * analýza trhu * vplyvy na prácu vonkajšie Annotation Rôzne druhy moderných podnikateľských stratégií start-upov hodnotené na základe analýzy podnikateľského prostredia. Stratégia „zadarmo“ (freemium model), stratégia modelu združovania, stratégia juda. Vybrané porterove generické stratégie. Stratégia nákladového vodcovstva. Koncept štíhleho start-upu. Kooperatívno-konkurenčná stratégia. „Stratégia modrého oceánu." Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E17 00994-030, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Archív publikačnej činnosti 431.6 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1