Number of the records: 1  

Global consumer culture

  1. Title Global consumer culture
    Author infoJaroslav Světlík
    Author Světlík Jaroslav
    Source document Global media journal. Roč. 5, č. 2 (2017), s. 52-56. - Bratislava : Fakulta masmédií Paneurópskej vysokej školy, 2017. ISSN 1339-5246
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords stratégia marketingová * nástroje marketingové * komunikácia marketingová * komunikácia masmediálna * trh medzinárodný * kultúra * zvyklosti kultúrne * značky
    AnnotationTeoretické základy voľby komunikačnej stratégie pre medzinárodné trhy. V dôsledku prehlbujúcich sa globalizačných tendencií a súčasným odporom politickým, náboženským ale aj spotrebiteľov voči tomuto javu, sa stále naliehavejšie kladie otázka pre odborníkov v marketingu a reklame, či pri oslovení svetových trhov voliť stratégiu globalizácie, adaptácie či lokalizácie. Aj keď v súčasnosti aj veľké nadnárodné korporácie sa začínajú prikláňať k druhým dvom stratégiám (a to napriek tomu, že sú drahé), nie je možné opomenúť aj komunikačné štandardizačnej kampane. Základ týchto stratégií z teórie globálnej kultúry resp. globálnej spotrebnej kultúry, positioningu globálnej spotrebnej kultúry a analýza komunikácie globálnych značiek.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2017: 2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF190.1 KBfrom the SEK IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.