Number of the records: 1
Návrh, využitie a implementácia udržateľnej marketingovej komunikačnej stratégie pre ideálny priemyselný podnik
Title Návrh, využitie a implementácia udržateľnej marketingovej komunikačnej stratégie pre ideálny priemyselný podnik Author info Monika Šujaková, Peter Sakál Author Šujaková Monika Co-authors Sakál Peter Source document Kvalita a spoločenská zodpovednosť : Česko Slovenský odborný časopis. Roč. 26, č. 1 (2018), s. 30-33. - Žilina : Radovan Ďugel - DRaM, 2018. ISSN 1335-9231 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords komunikácia marketingová * stratégia marketingová * imidž * podnik priemyselný Annotation Trvalo udržateľná marketingová komunikačná stratégia podniku sa zameriava na zvyšovanie udržateľnej konkurencieschopnosti tým, že vytvára pozitívny obraz podniku založený na súčasných trendoch marketingovej komunikácie. Návrh konceptu udržateľnej marketingovej komunikačnej stratégie pre ideálny priemyselný podnik. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2018: 1-4
article
Number of the records: 1