Number of the records: 1
Analysis of Cognitive Disproportion between Positive and Negative Response to Visual Marketing Stimuli
Title Analysis of Cognitive Disproportion between Positive and Negative Response to Visual Marketing Stimuli Translation Analýza kognitívnej disproporcie medzi pozitívnou a negatívnou odpoveďou na stimuly vizuálneho marketingu Author Šlosár Róbert EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Co-authors Štetka Peter EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 15, č. 1 (2018), s. 64-74. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2018. ISSN 2454-1028 Note VEGA 1/0876/17 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords rozhodovanie * procesy rozhodovacie * marketing * neuromarketing * psychológia ekonomická * psychológia predaja * psychológia reklamy Annotation Rozhodovanie je jedným z najzložitejších procesov, ktoré je v súčasnosti posudzované výskumníkmi zo všetkých druhov vedeckých oblastí. Náš výskum sa zameriava na analýzu kognitívnych funkcií disproporcie medzi pozitívnou a negatívnou reakciou na stimuly vizuálneho marketingu. Návrh a konečné výsledky konkrétneho experimentu vykonaného na overenie a na ďalšiu analýzu tejto disproporcie. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E18 00189-001, online References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2018: 1
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 1.2 MB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1