Number of the records: 1  

Analysis of Cognitive Disproportion between Positive and Negative Response to Visual Marketing Stimuli

  1. Title Analysis of Cognitive Disproportion between Positive and Negative Response to Visual Marketing Stimuli
    TranslationAnalýza kognitívnej disproporcie medzi pozitívnou a negatívnou odpoveďou na stimuly vizuálneho marketingu
    Author Šlosár Róbert EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Co-authors Štetka Peter EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 15, č. 1 (2018), s. 64-74. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2018. ISSN 2454-1028
    NoteVEGA 1/0876/17
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords rozhodovanie * procesy rozhodovacie * marketing * neuromarketing * psychológia ekonomická * psychológia predaja * psychológia reklamy
    AnnotationRozhodovanie je jedným z najzložitejších procesov, ktoré je v súčasnosti posudzované výskumníkmi zo všetkých druhov vedeckých oblastí. Náš výskum sa zameriava na analýzu kognitívnych funkcií disproporcie medzi pozitívnou a negatívnou reakciou na stimuly vizuálneho marketingu. Návrh a konečné výsledky konkrétneho experimentu vykonaného na overenie a na ďalšiu analýzu tejto disproporcie.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE18 00189-001, online
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2018: 1

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF1.2 MBfrom the SEK IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.