Number of the records: 1
Integrovaná marketingová komunikácia na príklade vybraného maloobchodu
Title Integrovaná marketingová komunikácia na príklade vybraného maloobchodu Translation Integrated Marketing Communication: Example on the Selected Retailer Author info Vanda Lieskovská, Katarína Petrovčíková Author Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Co-authors Petrovčiková Katarína EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 13, č. 2 (2018), s. 2-12. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2018. ISSN 1338-7944 Note VEGA 1/0376/17 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords komunikácia marketingová * siete maloobchodné * nástroje marketingové * zákazníci * stratégia marketingová Annotation Alternatíva uplatňovania jednotlivých komunikačných nástrojov v rámci integrovanej marketingovej komunikácie na príklade vybranej maloobchodnej spoločnosti COOP Jednota, s. d. Slovensko. Vychádza sa pri tom zo znalosti výsledkov komunikačnej analýzy trhu, ktoré by mali predchádzať aplikovaniu integrovanej marketingovej komunikácie. Cieľom marketingovej komunikácie spoločnosti COOP Jednota, s. d. Slovensko je nielen osloviť potenciálneho zákazníka, ale aj udržiavať s ním kontakt a registrovať prípadnú odozvu. Prezentácia vybraných komunikačných aktivít, ktoré sa stávajú prostriedkom interaktívneho dialógu medzi spoločnosťou a zákazníkom. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E18 00409-001, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2018: 1-4
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 265.7 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1