Number of the records: 1  

Impact of GDPR on Banks in Slovakia – Marketing Approach

  1. Title Impact of GDPR on Banks in Slovakia – Marketing Approach . I.
    TranslationDopad GDPR na banky na Slovensku – marketingový prístup
    Author infoLucia Kočišová, Tomáš Pikulík, Martin Šeliga, Peter Štarchoň
    Author Kočišová Lucia
    Co-authors Pikulík Tomáš
    Šeliga Martin
    Štarchoň Peter
    Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 13, č. 2 (2018), s. 45-53. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2018. ISSN 1338-7944
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords komunikácia marketingová * marketing priamy * harmonizácia * ochrana údajov osobných * banky * smernice
    AnnotationRozbor Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady Európy (EÚ) č. 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracovaní osobných údajov a voľnom pohybe takýchto údajov a o zrušení Smernice 95/46/EC (GDPR). Význam vo finančnom sektore spolu s dopadom na komplexné riadenie marketingových aktivít v rámci špecifických finančných inštitúcií. Stručná história ochrany údajov a vývoj koncepcie GDPR. Hlavné princípy a inovácie, ktoré majú kľúčový význam pre budúci pozitívny vývoj v danej oblasti s dôrazom na vzťahy medzi bankami a priamym marketingom.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2018: 1-4

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF252.6 KBfrom the SEK IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.