Number of the records: 1
Impact of GDPR on Banks in Slovakia – Marketing Approach
Title Impact of GDPR on Banks in Slovakia – Marketing Approach . I. Translation Dopad GDPR na banky na Slovensku – marketingový prístup Author info Lucia Kočišová, Tomáš Pikulík, Martin Šeliga, Peter Štarchoň Author Kočišová Lucia Co-authors Pikulík Tomáš Šeliga Martin Štarchoň Peter Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 13, č. 2 (2018), s. 45-53. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2018. ISSN 1338-7944 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords komunikácia marketingová * marketing priamy * harmonizácia * ochrana údajov osobných * banky * smernice Annotation Rozbor Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady Európy (EÚ) č. 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracovaní osobných údajov a voľnom pohybe takýchto údajov a o zrušení Smernice 95/46/EC (GDPR). Význam vo finančnom sektore spolu s dopadom na komplexné riadenie marketingových aktivít v rámci špecifických finančných inštitúcií. Stručná história ochrany údajov a vývoj koncepcie GDPR. Hlavné princípy a inovácie, ktoré majú kľúčový význam pre budúci pozitívny vývoj v danej oblasti s dôrazom na vzťahy medzi bankami a priamym marketingom. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2018: 1-4
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 252.6 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1