Number of the records: 1
Zákazník je středobod - a výzkum mění svou roli
Title Zákazník je středobod - a výzkum mění svou roli Author info Petra Průšová Author Průšová Petra Source document Marketing & komunikace. Roč. 28, č. 3 (2018), s. 6-7. - Praha : Česká marketingová společnost, 2018. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic Keywords marketing * zákazníci * vzťahy so zákazníkmi * výskum * informácie * dáta Annotation Štúdia Insight 2020, ktorá si za cieľ kládla nájsť strategické zistenia a praktické rady, ktoré by pomohli marketingovým a výskumným oddeleniam s riadením firmy, ktorá sa chce orientovať na zákazníkov. Akú sú hlavné prvky "customercentricity" a ako ich dosiahnuť. Tri kľúčové dimenzie: celkový a celistvý zážitok, posadnutosť zákazníkom, rola výskumu (insight & analytics). Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2018: 1-4
article
Number of the records: 1