Number of the records: 1
The Birth of American Advertising
Title The Birth of American Advertising Translation Zrodenie americkej reklamy Author info Dáša Mendelová Author Mendelová Dáša Source document Communication Today : vedecký časopis Fakulty masmediálnej komunikácie Univerzity Sv. Cyrila a Metoda v Trnave. Vol. 9, no. 2 (2018), pp. 4-19. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2018. ISSN 1338-130X Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords reklama * vývoj * história * Amerika * zmeny štruktúrne * spoločnosť Annotation Vývoj reklamy v kontexte spoločenských zmien v USA. Poukázanie na to ako reklama reagovala na niektoré historické udalosti a dôležité sociálne, ekonomické, politické alebo kultúrne zmeny v USA. Štúdia je založená na koncepte štyroch kľúčových okamihov v histórii reklamy, ktoré sú definované podľa Holma. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2018: 2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 918.7 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1