Number of the records: 1
Vplyv celebrity endorsementu na nákupné rozhodovanie spotrebiteľa
SYS 0249379 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502074003.8 035 $a 91422 $2 CREPC2 100 $a 20181206d2018łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Vplyv celebrity endorsementu na nákupné rozhodovanie spotrebiteľa $f Mária Hasprová, Petra Olejárová 330 $a Vymedzenie pojmu celebrity endorsement. Rozhodnutie o celebrity endorsemente. Vplyv celebrity endorsementu na správanie spotrebiteľov. Výhody a nevýhody využitia celebrity endorsementu. Charakteristika a výsledky marketingového prieskumu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0248490 $1 010 $a 978-80-225-4508-2 $1 200 1 $a Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2018 $b elektronický zdroj $e zborník príspevkov z konferencie, 3. 5. 2018, Bratislava $f zostavil: Marian Poláček $g recenzenti: Gabriela Pajtinková Bartáková, Miroslav Karlíček $v S. 33-40 CD-ROM $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2018 $1 215 $a CD-ROM 228 s. [11,40 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0038900 $a Poláček $b Marian $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0024136 $a Pajtinková - Bartáková $b Gabriela $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0005572 $a Karlíček $b Miroslav $4 675 $1 710 12 $a Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2018 $b Konferencia $e Bratislava $f 3.5.2018 541 1-
$a Impact of Celebrity Endorsement on Consumer Buying Behaviour 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*0044860 $a rozhodovanie nákupné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*0069548 $a prieskum marketingový 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005138 $a propagácia 610 1-
$9 eu_un_auth*0053088 $a značky 700 -1
$3 eu_un_auth*p0029426 $a Hasprová $b Mária $p EUBOBFKMA $4 070 $9 80 $f 1970- $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*0063229 $a Olejárová $b Petra $4 070 $9 20 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20181206 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1