Number of the records: 1
Spotrebiteľské vnímanie influencer marketingu
Title Spotrebiteľské vnímanie influencer marketingu Translation The Consumer Perception of Influencer Marketing Author info Štefan Žák, Karin Rusinková Author Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Rusinková Karin Source document Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2018 : zborník príspevkov z konferencie, 3. 5. 2018, Bratislava. S. 219-228 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Poláček Marian ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2018 Konferencia. ISBN 978-80-225-4508-2 Note VEGA 1/0637/17 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords marketing * influencer marketing * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * siete sociálne * internet * blogy * prieskum * spotrebitelia * zákazníci Annotation Marketing a nástroje sociálnych médií. Efektívna komunikácia. Dôležitosť chápania potrieb a správania zákaznikov. Influencer marketing. Možnosti spolupráce s influencermi. Slovenskí influenceri. Prieskum orientovaný na vplyv influencer marketingu na spotrebiteľov. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E18 00549-021, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 148.4 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1