Number of the records: 1
Význam dizajnu pri spotrebiteľskom rozhodovaní v produktovej kategórii mydlá a mydlové výrobky
Title Význam dizajnu pri spotrebiteľskom rozhodovaní v produktovej kategórii mydlá a mydlové výrobky Translation The Importance of Design in Consumer Decision Making in Product Category Soap and Soap Products Author info Petra Garasová Author Garasová Petra EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Source document MERKÚR 2018 : The Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists, November 29–30, 2018, (Bratislava, Slovak Republic). S. 81-90 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Krnáčová Paulína ; Čukanová Miroslava ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2018 International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-4554-9 Note VEGA 1/0543/18 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné * dizajn * obaly * produkty * tovar drogeristický * prieskum Annotation Dizajn produktu. Obalový dizajn. Skúmanie vplyvu dizajnu na spotrebiteľské rozhodovanie so zameraním na to, akú dôležitosť pripisujú spotrebitelia dizajnu produktov a ako na nich vplývajú jednotlivé prvky dizajnu. Vybraná produktová kategória - mydlá. Dôležitosť jednotlivých kritérií pri spotrebiteľskom rozhodovaní. Vplyv jednotlivých prvkov obalového dizajnu na spotrebiteľské rozhodovanie. Vnímanie prvkov dizajnu respondentmi. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E18 00968-010, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 766.4 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1