Number of the records: 1
Češi a reklama 2019
Title Češi a reklama 2019 Author info Jitka Vysekalová Author Vysekalová Jitka Source document Marketing & komunikace. Roč. 29, č. 1 (2019), s. 6-9. - Praha : Česká marketingová společnost, 2019. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic Keywords reklama * rozhodovanie nákupné * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * internet * siete sociálne * výskum * Česko Annotation Výsledky výskumu postoja českej verejnosti k reklame. Presýtenosť reklamou na internete a sociálnych sietiach. Reklama v mieste predaja. Pomoc reklamy pri nákupnopm rozhodovaní. Nákup na základe reklamy. Postoje k nevhodným témam v reklamách. Aká by mala byť reklama. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2019: 1-4
article
Number of the records: 1