Number of the records: 1  

Princípy integrovaného marketingu a ich aplikácia vo vybranej firme

  1. Title Princípy integrovaného marketingu a ich aplikácia vo vybranej firme : diplomová práca
    Author infoMalvína Dudášová, školiteľ: Andrej Miklošík
    Author Dudášová Malvína
    Another authors Miklošík Andrej (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Issue dataBratislava, 2019. - 81 s.
    Document kindpráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number906402

    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce820.4 KBfrom the EU IP address after logging in

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.