Number of the records: 1
Segmentácia generácie 50+
Title Segmentácia generácie 50+ Parallel title Segmentation of the Generation 50+ Author info Monika Matušovičová Author Matušovičová Monika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Acta Sting : recenzovaný vědecký časopis. Č. 1 (2019), s. 66-79 online. - Brno : Akademie Sting. ISSN 1805-6873 Note VEGA 1/03801/17 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Czech Republic Keywords generácie * seniori * dôchodcovia * nákup * správanie spotrebiteľa * značky * výskum marketingový Annotation Charakteristika generácie 50+ v dostupnej literatúre. Parciálne výsledky výskumu zameraného na skúmanie segmentu slovenských seniorov ako heterogénnej cieľovej skupiny. Preferované miesto nákupu. Vnímanie ceny produktov. Dôležitosť značky pri nákupe. Záujem o vyskúšanie nových produktov. Public work category Scientific titles in foreign not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E19 00249-001, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 698.3 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1