Number of the records: 1
Stratégie monetizovania podnikateľského nápadu
Title Stratégie monetizovania podnikateľského nápadu Parallel title Monetization Strategies of a Business Idea Author info Richard Bednár Author Bednár Richard EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Source document Aktuálne trendy v manažmente : recenzovaný zborník vedeckých prác. S. 6-18 CD-ROM. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií VŠERS, 2019 / Paprskárová Paulína ; Stacho Zdenko ; Masár Dušan. ISBN 978-80-7556-058-2 Note VEGA 1/0631/19 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Czech Republic Keywords start-up * podnikanie * stratégia podnikateľská * technológie nové * inovácia * tržby Annotation Charakteristika a význam start-upov. Najčastejšia príčina zlyhávania start-upov. Dôležitosť skúmania logiky monetizácie úspešných start-upov, ale najmä strategických rozhodnutí. Prehľad existujúcich výskumov, štúdií a z nich vytvorených stratégií v oblasti monetizácie startupov, ktoré slúžia ako báza na vytvorenie výskumu, ktorý sa bude realizovať v rokoch 2019-2021. Public work category Scientific titles in foreign noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E19 00586-003, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 439.1 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1