Number of the records: 1
Empirical Exploration of Customer Management Focus and Its Impact on Business Performance
Title Empirical Exploration of Customer Management Focus and Its Impact on Business Performance Translation Empirický prieskum manažmentu, orientovaného na zákazníka a jeho vplyv na výkonnosť podniku Author info Dagmar Lesáková, Róbert Rehák Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Rehák Róbert EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie = journal for economic theory, economic policy, social and economic forecasting. Roč. 68, č. 7 (2020), s. 714-736 online. - Bratislava : Ekonomický ústav SAV : Prognostický ústav SAV, 2020. ISSN 0013-3035 DOI 10.31577/ekoncas.2020.07.04 Note VEGA 1/0339/18. - Registrovaný: Scopus. - Registrovaný: Web of Science Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords manažment * Slovensko * podnik priemyselný * zákazníci * výkonnosť podniku * sklad dát * integrácia Annotation Vplyv rôznych typov stratégie manažmentu zákazníkov na výkon podniku v 195 podnikoch zo siedmich priemyslených odvetí na Slovensku. Vplyv statégie koncetrovanej na IT, na dátové sklady a na integráciu. Public work category Scientific titles in home carented magazines and noticed year-books Registered in WOS Registered in SCOPUS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E20 00830-002, online References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2020: 1-10
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 516.2 KB publicly available article
Number of the records: 1