Number of the records: 1  

Analysing Farmers’ Intention to Adopt Web Marketing Under a Technology-Organisation-Environment Perspective: A Case Study in Italy

  1. Title Analysing Farmers’ Intention to Adopt Web Marketing Under a Technology-Organisation-Environment Perspective: A Case Study in Italy
    TranslationAnalýza zámeru poľnohospodárov prijať webový marketing z pohľadu technológie, organizácie a prostredia: prípadová štúdia v Taliansku
    Author infoElisa Giampietri, Samuele Trestini
    Author Giampietri Elisa
    Co-authors Trestini Samuele
    Source document Agricultural Economics. Vol. 66, no. 5 (2020), pp. 226-233. - Praha 2 : Czech academy of agricultural sciences, 2020. ISSN 1805-9295
    DOI 10.17221/355/2019-AGRICECON
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords farmy * marketing elektronický * internet * technológie nové * modely * štúdie prípadové * Taliansko
    AnnotationFaktory, ktoré ovplyvňujú zámer talianskych farmárov prijať webový marketing ako inováciu pre obchodné účely. Predstavenie a aplikácia rámca: technológie-organizácia-prostredie. Užitočnosť a pripravenosť zákazníkov používať dané technológie ako hlavný činiteľ.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2020: 5

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF252.4 KBpublicly available
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.