Number of the records: 1
Analysing Farmers’ Intention to Adopt Web Marketing Under a Technology-Organisation-Environment Perspective: A Case Study in Italy
Title Analysing Farmers’ Intention to Adopt Web Marketing Under a Technology-Organisation-Environment Perspective: A Case Study in Italy Translation Analýza zámeru poľnohospodárov prijať webový marketing z pohľadu technológie, organizácie a prostredia: prípadová štúdia v Taliansku Author info Elisa Giampietri, Samuele Trestini Author Giampietri Elisa Co-authors Trestini Samuele Source document Agricultural Economics. Vol. 66, no. 5 (2020), pp. 226-233. - Praha 2 : Czech academy of agricultural sciences, 2020. ISSN 1805-9295 DOI 10.17221/355/2019-AGRICECON Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic Keywords farmy * marketing elektronický * internet * technológie nové * modely * štúdie prípadové * Taliansko Annotation Faktory, ktoré ovplyvňujú zámer talianskych farmárov prijať webový marketing ako inováciu pre obchodné účely. Predstavenie a aplikácia rámca: technológie-organizácia-prostredie. Užitočnosť a pripravenosť zákazníkov používať dané technológie ako hlavný činiteľ. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2020: 5
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 252.4 KB publicly available article
Number of the records: 1