Number of the records: 1  

Virtuálna realita - nástroj na zvyšovanie produktivity v priemysle

  1. Title Virtuálna realita - nástroj na zvyšovanie produktivity v priemysle
    Author infoPeter Bajzík, Peter Balco
    Author Bajzík Peter
    Co-authors Balco Peter
    Source document Zisk manažment. Roč. 12, č. 7-8 (2020), s. 14-15. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2020. ISSN 1339-2433
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords realita virtuálna * vývoj * priemysel automobilový * vozidlá motorové * simulácia * školenie odborné * vzdelávanie * rast produktivity práce
    AnnotationPočiatky virtuálnej reality (VR) siahajú do 70. rokov 20. storočia, keď Morton Heiling vyvinul prototyp zariadenia Sensorama, ktorý dokázal prehrať päť filmov, zapojil aj 4 zmysly človeka, zrak, sluch, čuch a hmat. Prve pokusy o využitie VR v automobilovom priemysle urobil Ford v roku 2004 a v roku 2014 už existovalo množstvo prototypov virtuálnych vozidiel. Nákresy vznikali na papieri a úspešné koncepty boli rýchlo prevádzané do elektronickej formy. Google posunul vývoj navrhovania automobilov v roku 2016, keď predstavi 3D aplikáciu Titl Brush.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2020: 1-10

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.