Number of the records: 1
Use of Interactive Applications in Education of the Issues of Efficient Use of Energy in Building
SYS 0270380 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502083812.8 014 $a 2-s2.0-85073334916 $2 SCOPUS 017 70
$a 10.5593/sgem2019/5.4/S22.053 $2 DOI 035 $a 139467 $2 CREPC2 100 $a 20201202d2019łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng 102 $a BG 200 1-
$a Use of Interactive Applications in Education of the Issues of Efficient Use of Energy in Building $f Andrej Adamuščin, Mária Glatz, Jaroslav Kultan, Branislav Mišota 321 $a Registrovaný: Scopus 330 $a Príspevok poskytuje pohľad na výučbu energetickej efektívnosti v pozemnom staviteľstve. Vzdelávanie sa realizuje prostredníctvom internetovej aplikácie, ktorej cieľom je motivovať študentov k rozvíjaniu aktívneho prístupu k vzdelávaniu. Nový trend vo vzdelávaní je založený na aktívnom prístupe študenta k akcii, ktorý plne zodpovedá súčasným praktickým požiadavkám, využíva moderné informačné technológie a využíva veľmi rýchlu spätnú väzbu o výsledkoch vzdelávania. 463 -1
$1 010 $a 978-619-7408-87-4 $1 011 $a 1314-2704 $1 200 1 $a SGEM 2019 Conference Proceedings $e 19th International Multidisciplinary Scientific GeoConference $v Pp. 393-399 online $1 210 $a Sofia $c STEP92 Technology $d 2019 $1 710 12 $a International Multidisciplinary Scientific GeoConference SGEM 2019 $d 19 $e Albena, Bulharsko $f 18.6.-7.7.2019 541 1-
$a Použitie interaktívnych aplikácií vo vzdelávaní v problematike energetickej efektívnosti budov 610 1-
$9 eu_un_auth*0061117 $a aplikácie mobilné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007251 $a vzdelávanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005154 $a prostredie životné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002000 $a energia 700 -1
$3 eu_un_auth*0033400 $a Adamuščin $b Andrej $4 070 $9 25 701 -1
$3 eu_un_auth*0061969 $a Glatz $b Mária $4 070 $9 25 701 -1
$3 eu_un_auth*0010912 $a Kultan $b Jaroslav $p EUBFHIKAI $4 070 $9 25 $f 1960- $T Katedra aplikovanej informatiky FHI 701 -1
$3 eu_un_auth*0013822 $a Mišota $b Branislav $4 070 $9 25 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20201202 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1