Number of the records: 1
The Importance of Sales Strategy – Adjusting Entrepreneurial Sales Strategies in Times of Market Changes and Digital Transformation
Title The Importance of Sales Strategy – Adjusting Entrepreneurial Sales Strategies in Times of Market Changes and Digital Transformation Translation Dôležitosť stratégie predaja - prispôsobenie podnikateľských stratégií predaja v čase zmien na trhu a digitálnej transformácie Author info Lukas Mulka, Peter Štetka Author Mulka Lukas Co-authors Štetka Peter EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 18, č. 1 (2021), s. 53-64 online. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2021. ISSN 2454-1028 Note VEGA 1/0646/20 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords stratégia podnikateľská * predaj * transformácia digitálna * dynamika ekonomiky * trh * implementácia Annotation Dôležitosť prispôsobenej predajnej stratégie v čase zmien na trhu a digitálnej transformácie v dnešných podnikoch. Teoretický rámec, na ktorom budú založené všetky ďalšie vysvetlenia. Digitálna transformácia a dynamika trhu, ktoré majú významný vplyv na obchodnú stratégiu spoločnosti. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E21 00094-004, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2021: 1
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 406.7 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1