Number of the records: 1
Service Failures and how the Perception of Justice Affects the Level of Satisfaction
Title Service Failures and how the Perception of Justice Affects the Level of Satisfaction Translation Zlyhanie služieb a ako vnímanie spravodlivosti ovplyvňuje úroveň spokojnosti Author info Thomas Oliver Uitz, Eva Jančíková Author Uitz Thomas Oliver EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV Co-authors Jančíková Eva EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV Source document International Journal of Economics & Business Administration. Vol. 9, no. 1 (2021), pp. 105-117 online. - Piraeus : International Strategic Management Association (ISMA). ISSN 2241-4754 DOI 10.35808/ijeba/661 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Greece Keywords služby * obchod * obchod elektronický * zákazníci * spokojnosť zákazníkov * siete sociálne * správanie spotrebiteľa * riadenie vzťahov so zákazníkmi * marketing služieb * koronavírus Annotation Výskum zameraný na spôsoby preskúmania zlyhania služieb a stratégie obnovy služieb u študentov nakupujúcich produkty a doplnky výživy pre športy online počas krízy COVID-19. Charakteristika sociálnych sietí obchodov a hodnotenie obchodov na sociálnych sietiach. Spokojnosť zákazníkov s činnosťou online maloobchodníkov zameraných na zotavenie a prekonanie zlyhania vo všeobecnosti, úsilie a veľkosť úsilia maloobchodníkov a vzťah online predajcu k zákazníkovi. Public work category Scientific titles in foreign not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E21 00146-001, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 351.8 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1