Number of the records: 1
Economic Activity as a Determinant for Customer Adoption of Social Media Marketing
Title Economic Activity as a Determinant for Customer Adoption of Social Media Marketing Translation Ekonomická aktivita ako determinant pre zákaznícke prijatie marketingu na sociálnych médiách Author info František Pollák, Peter Markovič Author Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Co-authors Markovič Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Source document Sustainability : [International Journal of Environmental, Cultural, Economic and Social Sustainability]. Vol. 13, no. 7 (2021), pp. 1-12 online. - Basel : MDPI. ISSN 2071-1050 DOI 10.3390/su13073999 Note VEGA 1/0240/20. - VEGA 1/0140/21. - Registrovaný: Scopus Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Switzerland Keywords podnikanie * efektívnosť podnikania * spokojnosť zákazníkov * zodpovednosť * inovácia * marketing * reputácia krajiny Annotation Vplyv formy ekonomickej aktivity zákazníka na mieru akceptácie podnikovej marketingovej komunikácie na sociálnych sieťach. E-marketing. Sociálny mediálny marketing ako nový štandard propagácie. Public work category Scientific titles in foreign carented magazines and noticed year-books Registered in WOS Registered in SCOPUS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E21 00158-001, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 795.9 KB publicly available article
Number of the records: 1