Number of the records: 1
Postoje obyvateľov hlavného mesta Slovenskej republiky voči vybraným témam reklamy
Title Postoje obyvateľov hlavného mesta Slovenskej republiky voči vybraným témam reklamy . 2. Author info Martina Jantová, Peter Štarchoň Author Jantová Martina Co-authors Štarchoň Peter Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 15, č. 3 (2020), s. 48-57. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2020. ISSN 1338-7944 DOI 10.46286/msi.2020.15.3.4 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords reklama * etika * regulácia * postoje * spotrebitelia Annotation Postoje obyvateľov Bratislavy voči reklame na cigarety, tvrdý alkohol, pivo, víno a lieky a postoje voči erotickým motívom v reklame. Heterogenita postojov voči používaniu sexuálnych a erotických motívov v reklame. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2020: 1-4
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 231.8 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1