Number of the records: 1  

CRM ako nástroj konkurenčnej stratégie podniku cestovného ruchu

  1. Title CRM ako nástroj konkurenčnej stratégie podniku cestovného ruchu : diplomová práca
    Author infoMartin Hudák, školiteľ: Monika Naďová Krošláková
    Author Hudák Martin
    Another authors Naďová Krošláková Monika (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKCR - Katedra cestovného ruchu OBF
    Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra služieb a cestovného ruchu - zrušené
    Issue dataBratislava, 2021. - 71 s.
    Document kindpráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number917249

    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce841.3 KBz IP adresy EU po prihlásení

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.