Number of the records: 1  

Influencer marketing a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie vybranej generácie

  1. Title Influencer marketing a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie vybranej generácie : bakalárska práca
    Author infoKristína Hozáková, školiteľ: Dagmar Klepochová
    Author Hozáková Kristína
    Another authors Klepochová Dagmar (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Issue dataBratislava, 2021. - 53 s.
    Document kindpráce záverečné bakalárske (Bc.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number916879

    File nameSizeTyp prístupu
    Príloha453.5 KBfrom the EU IP address after logging in
    Elektronická verzia práce5.3 MBfrom the EU IP address after logging in

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.