Number of the records: 1
The Value Chain as the Basis of Business Model Design
SYS 0277486 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20210726102348.9 017 70
$a 10.7441/joc.2021.02.08 $2 DOI 100 $a 20210726a2021łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a <The> Value Chain as the Basis of Business Model Design $f Jarmila Straková, Iveta Simberova, Petra Partlová, Jan Vachal, Robert Zich 330 $a Nový prístup ku generovaniu obchodných modelov založených na hodnotových tokoch. Originalita štúdie spočívajúca v predpoklade, že v každom obchodnom modeli je generátorom pridanej hodnoty hodnotový reťazec, ktorý, ak je dostatočne originálny, maximalizuje potenciál pri minimálnych nákladoch. Prístup poskytujúci príslušnému podniku z dlhodobého hľadiska vysokú úroveň konkurencieschopnosti. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0277429 $1 011 $a 1804-1728 $1 200 1 $a Journal of Competitiveness $b elektronický zdroj $e Scientific Journal from the Field of Management and Economics $v No. 2 (2021), s. 135-151 $1 210 $a Zlín $c Fakulta managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně $d 2021 541 1-
$a Hodnotový reťazec ako základ návrhu obchodného modelu 610 1-
$9 eu_un_auth*0080874 $a modely obchodné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005151 $a prostredie podnikové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001691 $a digitalizácia 610 1-
$9 eu_un_auth*0070829 $a reťazce hodnotové globálne 700 -1
$3 eu_un_auth*p0040702 $a Straková $b Jarmila $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0066372 $a Simberova $b Iveta $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0082462 $a Partlová $b Petra $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0082463 $a Vachal $b Jan $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0004499 $a Zich $b Robert $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20210726 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1