Number of the records: 1
Vplyv reklamy na nákupné rozhodovanie detí
Title Vplyv reklamy na nákupné rozhodovanie detí Author info Nikoleta Hutmanová, Ľubor Jusko, Ľudovít Molitoris Author Hutmanová Nikoleta EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Co-authors Jusko Ľubor EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Molitoris Ľudovít EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Source document Zborník príspevkov z konferencie Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2021. S. 181-192 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021 / Lacko Roman ; Pavolová Henrieta ; Bakalár Tomáš ; Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2021 konferencia. ISBN 978-80-225-4829-8 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords deti * správanie spotrebiteľa * reklama * médiá * gramotnosť Annotation Vývoj reklamnej gramotnosti u detí a ako používanie médií deťmi a ich prístup k reklamám určuje ich nákupné správanie. Vývin detí a teória mysle. Reklamné techniky využívané v médiách. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E21 00414-005, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 583.7 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1