Number of the records: 1
The Impact of Consumer Ethnocentrism and the Patriotism on Judgement for Selected Domestic Products: The Case of Slovakia
Title The Impact of Consumer Ethnocentrism and the Patriotism on Judgement for Selected Domestic Products: The Case of Slovakia Translation Vplyv spotrebiteľského etnocentrizmu a patriotizmu na hodnotenie domácich vybraných produktov: prípad SR Author info Marián Čvirik Author Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document The Central European Business Review. Vol. 10, no. 3 (2021), pp. 1-17 online. - Praha : University of Economics Prague. ISSN 1805-4862 DOI 10.18267/j.cebr.245 Note Registrovaný: Web of Science. - Registrovaný: Scopus Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic Keywords spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * výrobky domáce * marketing * etnocentrizmus spotrebiteľský * Slovensko Annotation Etnocentrizmus, vzťahujúci sa na teóriu spotrebiteľského správania. Vplyv etnocentrizmu a vlastenectva na hodnotenie a preferencie spotrebiteľov domácich výrobkov. Marketingový výskum preferencií spotrebiteľov, ktorý môže použiť vláda Slovenskej republiky a domáci výrobcovia, ktorí majú záujem o zvýšenie konkurencieschopnosti domácich produktov a taktiež zahraniční výrobcovia, ktorí majú záujem rozšíriť svoje pôsobenie na slovenskom trhu. Public work category ADM Registered in WOS Registered in SCOPUS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E21 00451-001, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 496.8 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1