Number of the records: 1
The Impact of Consumer Ethnocentrism and the Patriotism on Judgement for Selected Domestic Products: The Case of Slovakia
SYS 0278858 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240506122209.7 014 $a 2-s2.0-85111338282 $2 SCOPUS 014 $a 000670006600001 $2 WOS 017 70
$a 10.18267/j.cebr.245 $2 DOI 035 $a 423136 $2 CREPC2 100 $a 20211004a2021łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a <The> Impact of Consumer Ethnocentrism and the Patriotism on Judgement for Selected Domestic Products: The Case of Slovakia $f Marián Čvirik 321 $a Registrovaný: Web of Science 321 $a Registrovaný: Scopus 330 $a Etnocentrizmus, vzťahujúci sa na teóriu spotrebiteľského správania. Vplyv etnocentrizmu a vlastenectva na hodnotenie a preferencie spotrebiteľov domácich výrobkov. Marketingový výskum preferencií spotrebiteľov, ktorý môže použiť vláda Slovenskej republiky a domáci výrobcovia, ktorí majú záujem o zvýšenie konkurencieschopnosti domácich produktov a taktiež zahraniční výrobcovia, ktorí majú záujem rozšíriť svoje pôsobenie na slovenskom trhu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0263232 $1 011 $a 1805-4862 $1 011 $a 1805-4854 $1 200 1 $a <The> Central European Business Review $b elektronický zdroj $v Vol. 10, no. 3 (2021), pp. 1-17 online $1 210 $a Praha $c University of Economics Prague 541 1-
$a Vplyv spotrebiteľského etnocentrizmu a patriotizmu na hodnotenie domácich vybraných produktov: prípad SR 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*0052580 $a výrobky domáce 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*0086658 $a etnocentrizmus spotrebiteľský 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko 700 -1
$3 eu_un_auth*0054245 $a Čvirik $b Marián $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1992- $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20211004 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1