Number of the records: 1  

Advertising Strategy According to the Concept of the FCB Model in the Conditions of the Various Generations

  1. Title Advertising Strategy According to the Concept of the FCB Model in the Conditions of the Various Generations
    TranslationReklamná stratégia podľa koncepcie modelu FCB v podmienkach rôznych generácií
    Author infoKateřina Matušínská, Michal Stoklasa
    Author Matušínská Kateřina
    Co-authors Stoklasa Michal
    Source document E+M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 24, č. 4 (2021), pp. 189-205. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2021. ISSN 1212-3609
    DOI 10.15240/tul/001/2021-4-012
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords stratégia podniková * reklama * modely * emócie * generácie * komunikácia marketingová
    AnnotationOverenie platnosti tradičnej teoretickej definície modelu Foote, Cone & Belding (FCB) založenej na použití reprezentatívnych produktov týkajúcich sa veku (generácie) a pohlavia vybranej cieľovej skupiny v podmienkach ČR. Verifikácia platnosti definovaných reklamných stratégií v danom modeli so súčasnou úrovňou akceptácie a vnímania reklamy v rámci definovanej skupiny v ČR.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2021: 4

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF1 MBpublicly available
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.