Number of the records: 1
Advertising Strategy According to the Concept of the FCB Model in the Conditions of the Various Generations
Title Advertising Strategy According to the Concept of the FCB Model in the Conditions of the Various Generations Translation Reklamná stratégia podľa koncepcie modelu FCB v podmienkach rôznych generácií Author info Kateřina Matušínská, Michal Stoklasa Author Matušínská Kateřina Co-authors Stoklasa Michal Source document E+M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 24, č. 4 (2021), pp. 189-205. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2021. ISSN 1212-3609 DOI 10.15240/tul/001/2021-4-012 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic Keywords stratégia podniková * reklama * modely * emócie * generácie * komunikácia marketingová Annotation Overenie platnosti tradičnej teoretickej definície modelu Foote, Cone & Belding (FCB) založenej na použití reprezentatívnych produktov týkajúcich sa veku (generácie) a pohlavia vybranej cieľovej skupiny v podmienkach ČR. Verifikácia platnosti definovaných reklamných stratégií v danom modeli so súčasnou úrovňou akceptácie a vnímania reklamy v rámci definovanej skupiny v ČR. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2021: 4
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 1 MB publicly available article
Number of the records: 1