Number of the records: 1
Creative Industries in Slovakia and Their Pricing Strategies as the Part of Their Marketing Mix
Title Creative Industries in Slovakia and Their Pricing Strategies as the Part of Their Marketing Mix Parallel title Kreatívne odvetvia na Slovensku a ich cenové stratégie ako súčasť ich marketingového mixu Author info Mária Kmety Barteková Author Kmety Barteková Mária EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : Scientific Journal is Aimed at the Area Marketing and Marketing Management. Roč. 16, č. 3 (2021), s. 21-30 online. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2021. ISSN 1338-7944 DOI 10.46286/msi.2021.16.3.3 Note VEGA 1/0340/19 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords stratégia cenová * marketing * priemysel kreatívny * produkty * riadenie Annotation Pochopenie možností aplikácie vybraných cenových stratégií v podmienkach kreatívneho priemyslu na Slovensku. Ekonomický potenciál kreatívneho produktu je spôsob vrátenia investície do jeho tvorby, ako aj spôsob tvorby zisku. Ekonomický potenciál je v tomto prípade súbor ekonomickej užitočnosti – jedinečnosti, intelektu, vedomostí, talentu a zručností, ktoré pridáva každý účastník procesu tvorby produktu. Tieto vlastnosti robia produkty kreatívneho priemyslu zásadne odlišnými od produktov tradičnej výroby. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E22 00014-001, online References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2021: 1-4
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 193.9 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1