Number of the records: 1  

Creative Industries in Slovakia and Their Pricing Strategies as the Part of Their Marketing Mix

  1. Title Creative Industries in Slovakia and Their Pricing Strategies as the Part of Their Marketing Mix
    Parallel titleKreatívne odvetvia na Slovensku a ich cenové stratégie ako súčasť ich marketingového mixu
    Author infoMária Kmety Barteková
    Author Kmety Barteková Mária EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : Scientific Journal is Aimed at the Area Marketing and Marketing Management. Roč. 16, č. 3 (2021), s. 21-30 online. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2021. ISSN 1338-7944
    DOI 10.46286/msi.2021.16.3.3
    NoteVEGA 1/0340/19
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords stratégia cenová * marketing * priemysel kreatívny * produkty * riadenie
    AnnotationPochopenie možností aplikácie vybraných cenových stratégií v podmienkach kreatívneho priemyslu na Slovensku. Ekonomický potenciál kreatívneho produktu je spôsob vrátenia investície do jeho tvorby, ako aj spôsob tvorby zisku. Ekonomický potenciál je v tomto prípade súbor ekonomickej užitočnosti – jedinečnosti, intelektu, vedomostí, talentu a zručností, ktoré pridáva každý účastník procesu tvorby produktu. Tieto vlastnosti robia produkty kreatívneho priemyslu zásadne odlišnými od produktov tradičnej výroby.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE22 00014-001, online
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2021: 3

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF193.9 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.