Number of the records: 1  

Marketingová stratégia – uvedenie nového produktu na trh

  1. Title Marketingová stratégia – uvedenie nového produktu na trh : diplomová práca
    Author infoMiriam Firdová, školiteľ: Jozef Gajdoš
    Author Firdová Miriam
    Another authors Gajdoš Jozef (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Corporation Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra obchodného podnikania
    Issue dataKošice, 2022. - 80 s.
    Document kindpráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number923290

    File nameSizeTyp prístupu
    Príloha165.4 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Príloha274.4 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce2.1 MBz IP adresy EU po prihlásení

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.