Number of the records: 1
Neuromarketing Research Using Method of Electroencephalography
Title Neuromarketing Research Using Method of Electroencephalography Translation Neuromarketingový výskum metódou elektroencefalografie Author info Michael Šášky Author Šášky Michael EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 15, č. 1 (2022), s. 114-125 online. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2022. ISSN 1339-3081 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords neuromarketing * metódy diagnostické * výskum Annotation Využitie a potenciál metód elektroencefalografie v neuromarketingovom výskume. Výhody a prínosy tejto metódy a predpoklady na jej použitie. Neuromarketingový výskum pomocou technológie EEG. Proces pripojenia zariadení EEG Bitbrain Diadem pre neuromarketing výskumu. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E22 00199-008, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2022: 1
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 262.6 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1