Number of the records: 1  

The Impact of Digitalisation on the Company's Distribution Strategy

  1. Title The Impact of Digitalisation on the Company's Distribution Strategy
    TranslationVplyv digitalizácie na distribučnú stratégiu podniku
    Author infoVladimír Bolek, Johann In-Ho Kim
    Author Bolek Vladimír EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM
    Co-authors Kim Johann In-Ho EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM
    Source document International Scientific Conference COMPETITION : Proceedings of the 14th International Scientific Conference, 19th - 20th May 2022, Jihlava, Czech Republic. Pp. 21-30. - Jihlava : College of Polytechnics Jihlava, 2022 / Bažantová Simona ; Bolek Vladimír ; Chalupová Martina ; COMPETITION 2022 International Scientific Conference. ISBN 978-80-88064-64-0. ISSN 2788-0605 (online; pdf)
    Výstup z projektu VEGA 1/0388/20 Manažment IT v podnikoch v SR: medzinárodné štandardy a normy verzus individuálne podnikové procesy
    NoteVEGA 1/0388/20
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords predaj * stratégia distribučná * digitalizácia * transformácia digitálna * transformácia podniku * technika predaja * riadenie predaja * pandémia * správanie spotrebiteľa * konkurencia
    AnnotationPríspevok analyzuje a hodnotí vplyv transformácie podniku, pandémie ochorenia COVID‑19 spôsobeného novým koronavírusom a digitalizácie na predaje. Odporúčania na základe teoretickej štúdie, demonštrácie na nedávnych prípadových štúdiách a prieskumoch. Identifikácia vplyvu digitalizácie na distribučnú stratégiu podniku. Analýza teoretických východísk a porovnanie súčasných poznatkov a prístupov. Príspevok ukazuje, že distribúcia sa spočiatku transformovala digitalizáciou a digitalizácia bola poháňaná kvantovými skokmi pandémiou COVID-19. Technologická zmena v podobe „digitalizácie“ zásadne zmenila mnohé odvetvia, internet prevrátil spôsob, akým spotrebitelia komunikujú so značkami, nákupné správanie sa zmenilo smerom k túžbe po personalizovanom a jedinečnom zážitku z nákupu, vyhodnocovanie údajov sa stáva dôležitejším a nákupný zážitok je pre zákazníkov dôležitejší ako produkt.
    Public work categoryInvited reports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE22 00567-006, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF778.5 KBfrom the SEK IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.