Number of the records: 1
The Impact of Digitalisation on the Company's Distribution Strategy
Title The Impact of Digitalisation on the Company's Distribution Strategy Translation Vplyv digitalizácie na distribučnú stratégiu podniku Author info Vladimír Bolek, Johann In-Ho Kim Author Bolek Vladimír EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM Co-authors Kim Johann In-Ho EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM Source document International Scientific Conference COMPETITION : Proceedings of the 14th International Scientific Conference, 19th - 20th May 2022, Jihlava, Czech Republic. Pp. 21-30. - Jihlava : College of Polytechnics Jihlava, 2022 / Bažantová Simona ; Bolek Vladimír ; Chalupová Martina ; COMPETITION 2022 International Scientific Conference. ISBN 978-80-88064-64-0. ISSN 2788-0605 (online; pdf) Výstup z projektu VEGA 1/0388/20 Manažment IT v podnikoch v SR: medzinárodné štandardy a normy verzus individuálne podnikové procesy
Note VEGA 1/0388/20 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Czech Republic Keywords predaj * stratégia distribučná * digitalizácia * transformácia digitálna * transformácia podniku * technika predaja * riadenie predaja * pandémia * správanie spotrebiteľa * konkurencia Annotation Príspevok analyzuje a hodnotí vplyv transformácie podniku, pandémie ochorenia COVID‑19 spôsobeného novým koronavírusom a digitalizácie na predaje. Odporúčania na základe teoretickej štúdie, demonštrácie na nedávnych prípadových štúdiách a prieskumoch. Identifikácia vplyvu digitalizácie na distribučnú stratégiu podniku. Analýza teoretických východísk a porovnanie súčasných poznatkov a prístupov. Príspevok ukazuje, že distribúcia sa spočiatku transformovala digitalizáciou a digitalizácia bola poháňaná kvantovými skokmi pandémiou COVID-19. Technologická zmena v podobe „digitalizácie“ zásadne zmenila mnohé odvetvia, internet prevrátil spôsob, akým spotrebitelia komunikujú so značkami, nákupné správanie sa zmenilo smerom k túžbe po personalizovanom a jedinečnom zážitku z nákupu, vyhodnocovanie údajov sa stáva dôležitejším a nákupný zážitok je pre zákazníkov dôležitejší ako produkt. Public work category Invited reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E22 00567-006, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 778.5 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1