Number of the records: 1
Influencer monitor - periodický výzkum osobností sociálních sítí
SYS 0289567 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240417075222.2 100 $a 20221222a2022łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a cze $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Influencer monitor - periodický výzkum osobností sociálních sítí $f Radek Tahal, Miroslav Karlíček 330 $a Tento periodický výskum má za cieľ zistiť, kto sú v súčasnosti najznámejší českí influenceri a ako ich vnímajú mladí Česi. Štúdia využíva dáta zo šiestich výskumných vĺn, pričom v každej vlne je vyše 400 respondentov a má šesťmesačnú periodicitu. Svet českých influencerov sa na prvý pohľad javí ako relatívne stabilný. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0289519 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $e časopis české marketingové společnosti $v Roč. 32, č. 4 (2022), s. 22-23 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2022 610 1-
$9 eu_un_auth*0036802 $a siete sociálne 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko 700 -1
$3 eu_un_auth*0020267 $a Tahal $b Radek $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0005572 $a Karlíček $b Miroslav $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20221222 $g AACR2
Number of the records: 1