Number of the records: 1
Typology of Generation Z in Terms of the Use of Digital Technologies
Title Typology of Generation Z in Terms of the Use of Digital Technologies Translation Typológia generácie Z z hľadiska používania digitálnych technológií Author info Dana Vokounová Author Vokounová Dana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings of 23th International Joint Conference, 18 - 19 May 2023, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovak Republic. Pp. 278-289. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023 / Hlavatý Ivan ; Antal Jarolím ; Baumöhl Eduard ; Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment International Joint Conference. ISBN 978-80-225-5064-2 DOI 10.18267/pr.2023.kre.2490.22 Note VEGA 1/0505/22 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords generácie * typológia * technológie nové * digitalizácia * vedomosti * prieskum * marketing elektronický * nákup elektronický * Slovensko Annotation Generácia Z je prvou generáciou, ktorá vyrástla v digitálnom prostredí a na sociálnych sieťach. Je však prirodzené, že nie všetci príslušníci tejto generácie majú rovnaké postoje k digitálnym technológiám. Príspevok prezentuje výsledky prieskumu, ktorého cieľom bolo zistiť znalosti a využitie digitálnych technológií generáciou Z na Slovensku. Cieľom príspevku je vytvoriť typológiu založenú na online nákupných zvyklostiach tejto generácie. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E23 00166-008, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 1.1 MB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1