Number of the records: 1
Marketing Management of Innovative Enterprise Development
Title Marketing Management of Innovative Enterprise Development Translation Marketingový manažment rozvoja inovatívneho podnikania Author info Naqibullah Daneshjo, Zuzana Francová Author Daneshjo Naqibullah EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Francová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Trends and Innovative Approaches in Business Processes 2023 : Proceedings of the XXVI. International Scientific Conference, The Area of the Hotel Nad Przełomem, Sromowce Niżne, Poland, September 12th - 14th, 2023. Pp. 158-163. - Košice : Technická univerzita v Košiciach, 2023 ; Trends and Innovative Approaches in Business Processes 2023 International Scientific Conference. ISBN 978-80-553-4433-1 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords marketing * marketing manažment * inovácie technologické * manažment * vývoj * trh * výrobky Annotation Pre firmy sú formy, metódy a technológie marketingového manažmentu v trhovej praxi čoraz dôležitejšie. Treba vziať do úvahy vplyv faktorov trhového prostredia, vypočítať ekonomickú realizovateľnosť komercializácie nového nápadu, predpovedať podnikateľské riziká, zvoliť stratégiu umiestnenia produktu, určiť objektívnu cenu produktu a zabezpečiť jeho prispôsobenie zmenám v trhu, využívať efektívnu marketingovú komunikáciu, ako aj optimálne metódy stiahnutia z trhu. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E23 00389-002, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 255.2 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1