Number of the records: 1  

Marketing Management of Innovative Enterprise Development

  1. Title Marketing Management of Innovative Enterprise Development
    TranslationMarketingový manažment rozvoja inovatívneho podnikania
    Author infoNaqibullah Daneshjo, Zuzana Francová
    Author Daneshjo Naqibullah EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Francová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Trends and Innovative Approaches in Business Processes 2023 : Proceedings of the XXVI. International Scientific Conference, The Area of the Hotel Nad Przełomem, Sromowce Niżne, Poland, September 12th - 14th, 2023. Pp. 158-163. - Košice : Technická univerzita v Košiciach, 2023 ; Trends and Innovative Approaches in Business Processes 2023 International Scientific Conference. ISBN 978-80-553-4433-1
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords marketing * marketing manažment * inovácie technologické * manažment * vývoj * trh * výrobky
    AnnotationPre firmy sú formy, metódy a technológie marketingového manažmentu v trhovej praxi čoraz dôležitejšie. Treba vziať do úvahy vplyv faktorov trhového prostredia, vypočítať ekonomickú realizovateľnosť komercializácie nového nápadu, predpovedať podnikateľské riziká, zvoliť stratégiu umiestnenia produktu, určiť objektívnu cenu produktu a zabezpečiť jeho prispôsobenie zmenám v trhu, využívať efektívnu marketingovú komunikáciu, ako aj optimálne metódy stiahnutia z trhu.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE23 00389-002, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF255.2 KBfrom the SEK IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.