Number of the records: 1
External Assessment of Medical Education Quality: Indicative Model Development Considering Paradox of Skill
Title External Assessment of Medical Education Quality: Indicative Model Development Considering Paradox of Skill Translation Externé hodnotenie kvality medicínskeho vzdelávania: vývoj indikatívneho modelu s ohľadom na paradox zručností Author info Artem Artiukhov, Beáta Gavurová, Iurii Volk, Svitlana Bilan, Serhiy Lyeonov, Tawfik Mudarri Author Artiukhov Artem EUBOBFVIO - Výskumný inštitút obchodu a udržateľného podnikania Co-authors Gavurová Beáta Volk Iurii Bilan Svitlana Lyeonov Serhiy Mudarri Tawfik Source document Frontiers in Public Health. Vol. 11 (2023), pp. 1-11. - Lausanne : Frontiers Media SA. ISSN 2296-2565 DOI 10.3389/fpubh.2023.1184861 Note VEGA 1/0392/23. - Registrovaný: Scopus Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Switzerland Keywords vzdelanie * vzdelanie vysokoškolské * lekári * lekárstvo * kvalita vzdelávania * financovanie * hodnotenie pracovníkov * hodnotenie kvality * analýzy * rozvoj trvalo udržateľný * ciele riadenia Annotation Návrh prístupu k externému hodnoteniu medicínskeho vzdelávania a kvality programov, založenom na kombinácii ukazovateľov, vrátane medzinárodných hodnotení, vstupov externých zainteresovaných strán a k hodnoteniu nezávislých agentúr. Public work category Scientific titles in foreign carented magazines and noticed year-books Registered in WOS Registered in SCOPUS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E23 00410-001, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 1.5 MB publicly available article
Number of the records: 1