Number of the records: 1  

External Assessment of Medical Education Quality: Indicative Model Development Considering Paradox of Skill

  1. Title External Assessment of Medical Education Quality: Indicative Model Development Considering Paradox of Skill
    TranslationExterné hodnotenie kvality medicínskeho vzdelávania: vývoj indikatívneho modelu s ohľadom na paradox zručností
    Author infoArtem Artiukhov, Beáta Gavurová, Iurii Volk, Svitlana Bilan, Serhiy Lyeonov, Tawfik Mudarri
    Author Artiukhov Artem EUBOBFVIO - Výskumný inštitút obchodu a udržateľného podnikania
    Co-authors Gavurová Beáta
    Volk Iurii
    Bilan Svitlana
    Lyeonov Serhiy
    Mudarri Tawfik
    Source document Frontiers in Public Health. Vol. 11 (2023), pp. 1-11. - Lausanne : Frontiers Media SA. ISSN 2296-2565
    DOI 10.3389/fpubh.2023.1184861
    NoteVEGA 1/0392/23. - Registrovaný: Scopus
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSwitzerland
    Keywords vzdelanie * vzdelanie vysokoškolské * lekári * lekárstvo * kvalita vzdelávania * financovanie * hodnotenie pracovníkov * hodnotenie kvality * analýzy * rozvoj trvalo udržateľný * ciele riadenia
    AnnotationNávrh prístupu k externému hodnoteniu medicínskeho vzdelávania a kvality programov, založenom na kombinácii ukazovateľov, vrátane medzinárodných hodnotení, vstupov externých zainteresovaných strán a k hodnoteniu nezávislých agentúr.
    Public work categoryScientific titles in foreign carented magazines and noticed year-books
    Registered inWOS
    Registered inSCOPUS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE23 00410-001, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF1.5 MBpublicly available
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.