Number of the records: 1  

Využitie produktového dizajnu v oblasti výroby potravín a nápojov ako jedného z aspektov tvorby hodnotovej ponuky pre zákazníka v maloobchodných jednotkách

  1. Title Využitie produktového dizajnu v oblasti výroby potravín a nápojov ako jedného z aspektov tvorby hodnotovej ponuky pre zákazníka v maloobchodných jednotkách
    Parallel titleThe Use of Product Design in Food and Beverage Manufacturing as One Aspect of Creating a Value Proposition for the Customer in Retail Units
    Author infoRenáta Ševčíková
    Author Ševčíková Renáta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Zmeny trhového prostredia ovplyvňujúce konkurencieschopnosť maloobchodných jednotiek v období digitalizácie. S. 95-102. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2023 / Kita Pavol ; Reiff Marian ; Strážovská Ľubomíra. ISBN 978-80-223-5678-7
    NoteVEGA 1/0012/22
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords dizajn * dizajn produktový * obaly * priemysel potravinársky * nápoje nealkoholické * odpad * inovácie technologické
    AnnotationVývoj a inovácia potravinárskych produktov sa považujú za základnú stratégiu pre konkurenčný úspech a prežitie na konkurenčnom globálnom trhu. Napriek tomuto uznaniu množstvo nových potravinárskych výrobkov naďalej zlyháva, čo zdôrazňuje ťažkú úlohu maloobchodníkov v potravinárskom priemysle. Produktový dizajn sa, ako nástroj zvyšovania hodnoty produktu, vnímanej zákazníkom stáva jedným z aspektov tvorby hodnotovej ponuky inovatívneho obchodného modelu maloobchodných jednotiek.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE23 00441-003, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF608.7 KBfrom the SEK IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.