Number of the records: 1
The Use of Artificial Intelligence in the PPC Campaigns of the Residential Housing Project Gribľovec
Title The Use of Artificial Intelligence in the PPC Campaigns of the Residential Housing Project Gribľovec Translation Využitie umelej inteligencie v PPC kampaniach projektu rezidenčného bývania Gribľovec Author info Viliam Murin Author Murin Viliam EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Source document Conference Proceeding of Research Papers of the 8th International Scientific Conference - Marketing Management, Trade, Financial and Social Aspects of Business - MTS 2023 : Košice (Slovakia) and Tarnobrzeg (Poland), September 21 -23, 2023. Pp. 226-232. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023 / Freňáková Magdaléna ; Kuhnová Lenka ; Csikósová Adriana ; Ostrowska Monika ; Marketing manažment, obchod, finančné a sociálne aspekty podnikania Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-5088-8 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords inteligencia umelá * marketing elektronický * stratégia marketingová * digitalizácia * efektívnosť * zákazníci * nehnuteľnosti * stavebníctvo Annotation Skúmanie výhod, prekážok a praktického využitia umelej inteligencie (AI) v PPC (Pay-Per-Click) kampaniach využívajúc konkrétnu prípadovú štúdiu z reálneho sveta. Využitie integrácie umelej inteligencie v rámci kampaní PPC a ich dôsledky pre rezidenčný developerský projekt Gribľovec. Aplikovaním AI na kampaň Gribľovec sa používajú pokročilé analytické nástroje na vyhodnotenie zákazníckych preferencií a optimalizáciu dopadu kampane. Potenciálna úloha AI pri zvyšovaní efektivity a úspechu PPC kampaní. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E23 00635-021, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 941.9 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1