Number of the records: 1  

Vplyv celebrít na nákupné správanie generácií Y a Z

  1. Title Vplyv celebrít na nákupné správanie generácií Y a Z
    Parallel titleThe Influence of Celebrities on the Purchasing Behavior of Generations Y and Z
    Author infoSimona Burzová
    Author Burzová Simona EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document MERKÚR 2023 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists : December 8, 2023, Bratislava, Slovak Republic. Pp. 42-49. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023 / Hlavatý Ivan ; Benešová Dana ; Červenka Peter ; Čukanová Miroslava ; MERKÚR 2023 International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-5112-0
    NoteKEGA 030EU- 4/2022
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords generácie * spotrebitelia * osobnosť * marketing * priemysel umelecký * imidž * zákazníci
    AnnotationCieľom tohto príspevku je zistiť, ako spotrebitelia generácií Y a Z vnímajú vplyv celebrít na ich nákupný proces a nákupné rozhodnutia, a poukázať na rozdiely medzi skúmanými generáciami. Aby sme sa oboznámili s problematikou, v úvodnej časti tohto príspevku definujeme základné pojmy ako celebrity či spotrebiteľské správanie.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE23 00686-011, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF164.3 KBfrom the SEK IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.