Number of the records: 1
Vplyv celebrít na nákupné správanie generácií Y a Z
Title Vplyv celebrít na nákupné správanie generácií Y a Z Parallel title The Influence of Celebrities on the Purchasing Behavior of Generations Y and Z Author info Simona Burzová Author Burzová Simona EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document MERKÚR 2023 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists : December 8, 2023, Bratislava, Slovak Republic. Pp. 42-49. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023 / Hlavatý Ivan ; Benešová Dana ; Červenka Peter ; Čukanová Miroslava ; MERKÚR 2023 International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-5112-0 Note KEGA 030EU- 4/2022 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords generácie * spotrebitelia * osobnosť * marketing * priemysel umelecký * imidž * zákazníci Annotation Cieľom tohto príspevku je zistiť, ako spotrebitelia generácií Y a Z vnímajú vplyv celebrít na ich nákupný proces a nákupné rozhodnutia, a poukázať na rozdiely medzi skúmanými generáciami. Aby sme sa oboznámili s problematikou, v úvodnej časti tohto príspevku definujeme základné pojmy ako celebrity či spotrebiteľské správanie. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E23 00686-011, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 164.3 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1