Number of the records: 1
Spoločenská zodpovednosť a udržateľnosť v luxusnom segmente
Title Spoločenská zodpovednosť a udržateľnosť v luxusnom segmente Parallel title Social Responsibility and Sustainability in the Luxury Segment Author info Monika Matušovičová Author Matušovičová Monika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Významné aspekty udržateľného rozvoja II. : zborník vedeckých statí. S. 84-91. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023 / Jarossová Malgorzata Agnieszka ; Hlavatý Ivan ; Krzywonos Małgorzata ; Benda-Prokeinová Renata. ISBN 978-80-225-5091-8 Note VEGA 1/0398/22 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords zodpovednosť podniku spoločenská * udržateľnosť * modely obchodné * stratégia obchodná * firmy * produkty * značky výrobkov * konkurencieschopnosť Annotation Luxusné značky sa v súčasnosti intenzívnejšie zameriavajú na zavádzanie udržateľných praktík do svojich obchodných modelov. V podmienkach obrovskej konkurencie je nevyhnutné, aby luxusné značky mali plne udržateľnú a transparentnú obchodnú stratégiu. Definovanie hlavných výziev a príležitostí pre luxusné značky v oblasti udržateľnosti. Prezentácia prípadovej štúdie značky Hermès, na príklade ktorej sú identifikované a charakterizované vybrané nástroje, ktoré spoločnosť využíva pri tvorbe a implementácii stratégie udržateľnosti a sociálnej zodpovednosti. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E23 00683-008, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 203.4 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1