Number of the records: 1
Sustainable Development Through Support for Research and Education - Horizon Europe 2021-2027
Title Sustainable Development Through Support for Research and Education - Horizon Europe 2021-2027 Translation Trvalo udržateľný rozvoj prostredníctvom podpory výskumu a vzdelávania – Horizont Európa 2021-2027 Author info Ľubica Foltínová, Gabriela Dubcová Author Foltínová Ľubica EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Co-authors Dubcová Gabriela EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Current Trends in Business Administration : Conference Proceedings. Pp. 200-208. - Bratislava : Katedra podnikovohospodárska FPM EU, 2024 / Štetka Peter ; Pallérová Diana ; Pajonk Peter ; Drugda Kristián ; Bursíková Lucia ; Šlosár Róbert ; Current Trends in Business Administration Scientific Seminar. ISBN 978-80-225-5177-9 Note KEGA 019EU 4/2022 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords rozvoj trvalo udržateľný * veda * výskum * programy rozvojové * zmeny klimatické * rast hospodársky * konkurencieschopnosť * Európska únia * Organizácia spojených národov Annotation Agenda 2030 pre trvalo udržateľný rozvoj je doteraz najkomplexnejším súborom globálnych priorít na dosiahnutie trvalo udržateľného rozvoja. Trvalo udržateľný rozvoj sa zameriava na odstránenie chudoby, znižovanie nerovností a podporu trvalo udržateľného riadenia prírodných zdrojov a ekosystémov, ako aj udržateľného, inkluzívneho a spravodlivého hospodárskeho rastu. Trvalo udržateľný rozvoj uspokojuje potreby súčasnej generácie bez toho, aby bola ohrozená schopnosť budúcich generácií uspokojovať svoje vlastné potreby. Tento dokument sa zameriava na trvalo udržateľný rozvoj prostredníctvom programu Horizont Európa, ktorý sa zaoberá zmenou klímy, pomáha dosiahnuť ciele OSN v oblasti udržateľného rozvoja a podporuje konkurencieschopnosť a rast EÚ. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E24 00395-023, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 1.2 MB available after login article
Number of the records: 1