- The Impact of Environmental Footprint Labeling on Consumer Decision-M…
Number of the records: 1  

The Impact of Environmental Footprint Labeling on Consumer Decision-Making in Food Purchasing

  1. SYS0308355
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20250506090912.6
    035
      
    $a 1358057 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20250430a2025łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a The Impact of Environmental Footprint Labeling on Consumer Decision-Making in Food Purchasing $f Slavomír Frešo
    301
      
    $a VEGA 1/0398/22
    330
      
    $a Označovanie environmentálnej stopy informuje spotrebiteľov o ekologických vplyvoch potravinárskych výrobkov a vedie ich k udržateľnejším rozhodnutiam. Táto štúdia systematicky skúma sekundárnu literatúru s cieľom analyzovať jej vplyv na rozhodovanie spotrebiteľov pri nákupe potravín. Zhrňuje súčasné poznatky, skúma kľúčové faktory ovplyvňujúce účinnosť označovania – ako je jasnosť, dôveryhodnosť a dostupnosť – a navrhuje vylepšenia pre tvorcov politík, potravinársky priemysel a marketérov. Výsledky ukazujú, že transparentné a dobre komunikované označovanie zvyšuje dôveru a podporuje environmentálne zodpovedné správanie, zatiaľ čo demografické faktory modulujú ich vplyv. Štandardizované rámce a strategická komunikácia posilňujú účinnosť označovania. Záverom možno povedať, že jasné a dôveryhodné označovanie environmentálnej stopy pomáha spotrebiteľom robiť informované rozhodnutia, podporuje úsilie o udržateľnosť a prispieva k rozvoju odolnejších potravinových systémov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0308353 $1 011 $a 1339-3081 $1 200 1 $a Studia commercialia Bratislavensia $b elektronický zdroj $e Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $v Roč. 18, č. 1 (2025), s. 29-38 $1 210 $a Bratislava $c Ekonomická univerzita v Bratislave $d 2025
    541
    1-
    $a Vplyv označovania environmentálnej stopy na rozhodovanie spotrebiteľov pri nákupe potravín
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002010 $a environmentalistika
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005502 $a rozhodovanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004572 $a potraviny
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0078882 $a Frešo $b Slavomír $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1978- $q E $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20250430 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.