Number of the records: 1
The Impact of Environmental Footprint Labeling on Consumer Decision-Making in Food Purchasing
SYS 0308355 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20250506090912.6 035 $a 1358057 $2 CREPC2 100 $a 20250430a2025łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a The Impact of Environmental Footprint Labeling on Consumer Decision-Making in Food Purchasing $f Slavomír Frešo 301 $a VEGA 1/0398/22 330 $a Označovanie environmentálnej stopy informuje spotrebiteľov o ekologických vplyvoch potravinárskych výrobkov a vedie ich k udržateľnejším rozhodnutiam. Táto štúdia systematicky skúma sekundárnu literatúru s cieľom analyzovať jej vplyv na rozhodovanie spotrebiteľov pri nákupe potravín. Zhrňuje súčasné poznatky, skúma kľúčové faktory ovplyvňujúce účinnosť označovania – ako je jasnosť, dôveryhodnosť a dostupnosť – a navrhuje vylepšenia pre tvorcov politík, potravinársky priemysel a marketérov. Výsledky ukazujú, že transparentné a dobre komunikované označovanie zvyšuje dôveru a podporuje environmentálne zodpovedné správanie, zatiaľ čo demografické faktory modulujú ich vplyv. Štandardizované rámce a strategická komunikácia posilňujú účinnosť označovania. Záverom možno povedať, že jasné a dôveryhodné označovanie environmentálnej stopy pomáha spotrebiteľom robiť informované rozhodnutia, podporuje úsilie o udržateľnosť a prispieva k rozvoju odolnejších potravinových systémov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0308353 $1 011 $a 1339-3081 $1 200 1 $a Studia commercialia Bratislavensia $b elektronický zdroj $e Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $v Roč. 18, č. 1 (2025), s. 29-38 $1 210 $a Bratislava $c Ekonomická univerzita v Bratislave $d 2025 541 1-
$a Vplyv označovania environmentálnej stopy na rozhodovanie spotrebiteľov pri nákupe potravín 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002010 $a environmentalistika 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005502 $a rozhodovanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004572 $a potraviny 700 -1
$3 eu_un_auth*0078882 $a Frešo $b Slavomír $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1978- $q E $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20250430 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1