- Using Family Aspects in the Creation of Brand Elements for Online Bra…
Number of the records: 1  

Using Family Aspects in the Creation of Brand Elements for Online Brand Communication of Family Businesses

  1. Title Using Family Aspects in the Creation of Brand Elements for Online Brand Communication of Family Businesses
    Author infoJana Andrýsková, Iva Straková, Robert Zich
    Author Andrýsková Jana
    Co-authors Straková Ivana
    Zich Robert
    Source document Scientia et Societas : recenzovaný spoločenskovědní časopis. Roč. 20, č. 1 (2024), s. 85-105. - Praha : Newton College, 2024. ISSN 1801-7118
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords podnik rodinný * komunikácia marketingová * komunikácia elektronická * budovanie značky * hodnota pridaná * stratégia marketingová
    AnnotationSkúmanie online komunikácie značky rodinných firiem vo vinárskom, gastronomickom a stavebnom priemysle. Analýza prepojenia medzi prvkami značky a rodinnými aspektmi používanými v online komunikácii značky a ich spoločným vplyvom. Výsledky ukazujú, že vinársky priemysel je jediný z 3 analyzovaných sektorov, ktorý využíva rodinné aspekty v komunikácii značky rodinných firiem. Ostatné 2 sektory využívajú rodinné aspekty v komunikácii značky len v minimálnej miere.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2024: 1

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF215.4 KBpublicly available
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.