Number of the records: 1
Informative advertising and competition: a noncooperative approach.
Title Informative advertising and competition: a noncooperative approach. Translation Informatívna reklama a konkurencia: nekooperatívny prístup. Author info R.J. Gary-Bobo, P. Michel Author Gary-Bobo R.J. Co-authors Michel P. Source document International Economic Review. Roč. 32, č. 2 (1991), s. 321-339 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition United States of America systematics 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations Keywords reklama * konkurencia * dopyt * spotrebitelia * stratégia podniková * tvorba cien * funkcie dopytové * modely rovnováhy Annotation Štúdium vlastností informatívnej reklamy podľa Cournot-Walrasovho modelu. Podmienky konkurenčného boja. Ekonomické účinky reklamy a jej vplyv na úroveň dopytu. Reklamná stratégia a jej základné princípy. Spotrebiteľ z pohľadu zamerania a cieľov reklamy. Štúdium vzťahov medzi reklamou a konkurenciou. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1