Number of the records: 1  

Public relations v novém prostoru.

  1. Title Public relations v novém prostoru. : K příznivé prezentaci firmy přispívá i vnější areál a interiér závodu.
    Author infoA. Kovář
    Author Kovář A.
    Source documentProfit. Roč. 4, č. 20 (1993)
    Profit rádce
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 659.4 - Práca s verejnosťou. Public relations
    Keywords práca s verejnosťou * manažment * podnik
    AnnotationVytváranie vzťahov medzi firmou a verejnosťou - základný program Public relations. Využitie obrazových, zvukových a priestorových prostriedkov na vytváranie vhodnej klímy medzi firmou a verejnosťou. Základným parametrom firemnej stratégie je tiež úspešné riešenie úprav vonkajších a vnútorných priestorov s programovým cieľom PR. Úloha podnikového manažmentu pri vytváraní vzťahov s verejnosťou.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.