Number of the records: 1  

Public relations

  1. Title Public relations : Corporate Identity
    Author infoI. Modory
    Author Modory I.
    Source documentPraktická škola marketingu. Roč. 4, č. 14 (1994), s. 25-26
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.4 - Práca s verejnosťou. Public relations
    Keywords identita podniková * pojmy * podnik * konkurencia * stratégia podniková * komunikácia * kultúra podniková * práca s verejnosťou
    AnnotationVýklad pojmu podniková identita (Corporate Identity). Formovanie podnikovej identity ako spôsobu organizácie v podniku, ktorá umožňuje dokonalejšie reagovať na potreby trhu. Stratégia a taktika podniku, ktorú neurčuje samotné vedenie podniku, ale celá organizácia. Príklady procesu tvorby novej podnikovej identity v nemeckých firmách.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.